Saturday, May 25, 2013

Astaghfirullah hal adzim


Alhamdulillah... segala yang saya rusingkan selama ini akhirnya t'jawab juga... sudah 2 minggu saya hidup dalam keadaan menyesal.. "astaghfirullah hal adzim".. jangan contohi sifat saya ye kawan2... Ya.. segala ujian ada penyesalan... sememangnya Tuhan Allah s.w.t telah memberi saya satu kejaiban di mana saya telah di pertemu kan dengan akak Raudhatul Sakinah.. dia adalah super senior diploma in building... terdetiknya saya menggodeng pak cik google,.. dan akhirnya membuah kan hasil... disini la detik p'kenalan... bila da baca blog akak Raudhatul saya terus klik butang fb dan terus add friend.. ^^



Alhamdullilah.. Akak senior sungguh baik hati.. terima kasih kak sudi layan segala pnyataan saya... saya akan cuba buat yang terbaik untuk m'habiskan sisa2 praktikal ini (walaupun ia sbenarnya memeritkan)...

okey.. kita lupa kan masalah kita... ayuh kita beradu.. esok kita nak keje.. hehe..

opppss.. lupe.. semalam 24hb bufday nye Ayu/ Tasha.. apa2 pn.. hepy belated bufday tasha...maaf umi tak mampu jadi kawan yg baik untuk tasha.. umi doa kan semoga Tasha bahagia2 selalu deh.. love u.. :)





Saat indah b'sama mu tidak ku lupe kan..ingat la lagu kenangan terindah untuk kenangan bahagia kita dulu.. sobs..sobs.. :(

okep.. cio dulu... selamat malam semua ^^








THE END by CuMieY

No comments:

Post a Comment